T'ajudo?

23/11/15

🚐🏞🌄🏖 Dia 5 i 6 - En Furgo per Alacant

Dia 5️⃣

Fem una volta per Dènia per veure-la més profundament i com que el restaurant que voliem menjar era ple decidim anar a Xàvia. El trobem molt més turístic però també ens agrada força.

Vam dinar un arròs a Xàvia la mar de bo amb carxofes, rap i calamars. Per llepar-s'hi els dits. El restaurant era la Perla de Javea, hi vam estar molt a gust, molt bona presentació. El trobareu a l'Arenal de Xàvia. No podiem estar en terres valencianes sense probar un arròs i la vam encertar. Va ser l'únic dia que vam menjar fora (excepte el dia d'entregar la furgo).

furgo-camper-alacant-valencia-nens

I després d'una bona paella toca una remullada.

L'aigua boníssima, transparent...La platja té uns 550 metres de longitud i quan hi vam estar nosaltres en temporada baixa s'hi estava molt bé però m'imagino que en temporada alta deu ser una altra cosa. De totes maneres és molt cómoda i pràctica per anar-hi amb nens ja que es de sorra i no de pedres com la resta de cales i platges dels voltants. També disposa d'accès per a minusvàlids per tant també per a cotxets. Al passeig hi trobareu la majoría de tendes, restaurants i serveis de la ciutat.

De totes maneres nosaltres som més de cales petites i la tornem a encertar a l'hora d'anar a pernoctar. Estic parlant de Cala la Barraca o Portitxol.

furgo-camper-alacant-valencia-nens

S'hi arriba en cotxe desde la carretera del Cap de la Nao o bé desde el Mirador de la Creu del Portitxol. Davant la cala trobareu l'illa del Portixol, amb un fons marí molt apreciat pels submarinistes, a 300 metres de la platja. També ideal per fer snorkel.

Un dels encants de la cala Barraca, i d'on li ve el nom, són les antigues cases de pescadors, de color blanc amb portes i finestres blaves.

A la cala hi trobem un únic bar restaurant amb unes inmillorables vistes a la zona.

furgo-camper-alacant-valencia-nens

Crec que és una de les cales que més em van agradar i si no que me'n dieu de les fotos? De luxe.

Després d'una nit aquí vaig saber que anar en furgo m'encanta i no m'importaria fer les meves vacances sempre d'aquesta manera. No oblidaré aquestes vacances durant temps.

Els nens s'han adaptat perfectament i ho estan disfrutant tant com jo.

furgo-camper-alacant-valencia-nens

Viatjant en furgo et dones compte que no es necessiten tantes coses per viure. Per mi, això si que són unes vacances!

Els nens de les tablets ni se'n enrecorden. Tot són nous estímuls per a ells i el fet de viure una aventura tots junts estic segura que aquest viatge el recordaran sempre (a més, tenen el bloc de record).

Dia 6️⃣

Al dia següent va passar la guardia civil a les 8h i no ens va dir res (també van passar a les 2 de la matinada).

Però van tornar a passar a les 10 h i ja haguéssim hagut d'haver marxat, però els nens dormien plàcidament a la furgo. Ja us dic que han dormit molt més a la furgo que en un llit!

Ens van dir: "Ya sabemos que estáis en un sitio idílico pero seguro que sabéis que aquí no podéis estar. Que desayunen los niños y retiren el vehículo, por favor"

furgo-camper-alacant-valencia-nens

La veritat és que vam tenir molta sort.

Un cop recollida la furgo i deixar-la una mica més allunyada de la platja, anem caminant a la creu del Potritxol. De fet no calia perquè hi pots anar en cotxe  (hi passes per davant per accedir a la cala, però bé, una petita excursió de bon matí no fa mal a ningú.

Tornem a la ruta.
Volíem fer la "Ruta de los acantilados de Benitatxell" .

furgo-camper-alacant-valencia-nens

La ruta comença a la Cala Moraig.
Per arribar heu de baixar per una carretera amb molta pendent. Desde el municipi de Poble Nou de Benitatxell heu de seguir les indicacions a la urbanització Cumbres del Sol i des d'aquí ja veurem les indicacions a la Cala del Moraig.

Just abans d'arribar trobareu la Cova dels Arcs on es por veure com entra i surten les onades. El dia que vam estar estaven fent obres i no la vam poder disfrutar gaire, tampoc vam poder fer la ruta, a més, feia molta calor, per tant millor fer-la per la tarda o un dia ennuvolat. Però queda pendent, hi tornarem!

furgo-camper-alacant-valencia-nens

A la platja hi trobareu un xiringuito i la sorra es de grava i roques com la majoría de les que vam estar. Per tant recomano que si aneu per la costa d'Alacant porteu sandàlies d'aigua.

Tornem a la furgo i voliem visitar Moraira però passem de llarg al tenir intenció de buscar una àrea d'autocaravanes. Arribem fins a Calp- Peñon de Ifach

Trobem l'àrea d'autocaravanes Estrella Polar. És molt nou, el propietari parla alemany i poc castellà i una mica d'anglès. Està net i les instal.lacions correctes. Fem rentadora i secadora que ja començavem a anar fluixets de roba neta, juguem a l'UNO i a dormir.

furgo-camper-alacant-valencia-nens

🗂️ ✍🏾  🚐 Aquí  us deixo un petit índex en cas que necessiteu consultar algun lloc en concret:

DIA 1 / 2

DELTA EBRE
PEÑÍSCOLA

DIA 3 / 4

ZOO AVENTURA
CULLERA
GANDIA
COVA TALLADA
DENIA

DIA 5 / 6

XAVIA
CALA MORAIG
CALA BARRACA

DIA 7 / 8

CALP
COVA CANELOBRE
CASTELL GUADALEST
FAR ALBIR

DIA 9 / 13

ALACANT
CAMPING LA MARINA

DARRERS DIES

ESGLESIA ORTODOXA
ALTEA
ALBUFERA
CAMBRILS
CAMPING ELS PRATS VILLAGE
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...