T'ajudo?

23/11/15

🚐🏞🌄🏖 Dia 3/4 - Vacances en furgo per València

Dia 3️⃣
Els nens van veure un folletó del Zoo Aventura 🐦 i no ens va quedar més remei que anar-hi.

El vam trobar una mica car però els nens van sortir molt contents, per tant, els diners ja no estan tan mal invertits. Hi vam estar unes dues hores i pots inetreaccionar amb els ocells. Amb un euro pots comprar pipes o nectar per 50 cèntims i donar-los de menjar. Hi ha tot tipus d'ocells: lloros, cacatues, tucans... Pots entrar a les gàbies.

furgo-camper-alacant-valencia-nens

Tot està molt ben cuidat i els treballadors són molt amables.

L'espectacle també és molt entretingut.

La zona de cangurs ja no em va agradar tant. Crec que els pobres estan una mica agobiats.

furgo-camper-alacant-valencia-nens

Hi ha una zona d'aventura que també està molt bé. Està dividit en tres parts: Los troncos, Rainforest y Loro aventura i cada un té una temàtica diferent, tots amb un nivell bastant adecuat per a disfrutar tota la familia.

Pagant una mica més també pots visitar la zona de les tortugues. Penso que hauria d'estar inclòs tot a la mateixa entrada, però bé.

A la zona de tortugues també hi ha els flamencs que els veus molt d'aprop.

furgo-camper-alacant-valencia-nens

Els nens van donar de menjar a les tortugues hi van estar-hi una bona estona.

Al sortir busquem un lloc per dinar i fem dues hores i mitja de carretera. Hem fet tots els dies carreteres nacionals, cap autopista, estem de furgoneteros, no tenim pressa.

Parem a Cullera. No les tenim totes amb el lloc que trobem per pernoctar (Cap Blanc), ens ho van recomanar. Però passem una nit tranquila.

furgo-camper-alacant-valencia-nens

Pel matí anem a veure el port i el 🏰 Castell de Cullera.

El castell és un dels millors llocs per veure la ciutat. Si hi aneu al setembre podreu veure els camps d'arròs 🌾🍚 que envolten Cullera.

Nosaltres hi vam intentar accedir desde baix, però ens vam liar pels carrerons del Barri del "Pou" i els nens començaven a queixar-se de que estàven cansats, així que vam decidir de pujar-hi en cotxe.

furgo-camper-alacant-valencia-nens

De totes maneres val la pena donar-se una volta per aquest barri d'estrets i empinats carrers, on van viure separats els jueus de Cullera fins a la seva expulsió el 1391.

Propera parada: Gandía. La platja està a 4 km de Gandía, el gran atractiu d'aquesta població. La platja de Gandía età formada per varies platges amb diferents tipus de públic, de les més concurregudes a les més verges. Nosaltres vam anar a la platja anomenada el Grau. Hi trobareu un parc infantil molt xulo en forma de vaixell, ideal per a que els nens s'esbravin i els pares busquem on anirem a dormir o qué visitar.

A part de la platja, Gandia no ens va agradar gaire, m'esperava més i només comprem un dècim de la Once.

Decidim anar a una àrea d'autocaravenes aprop. Trobem a els Daimús l'àrea🚐 Camper Dunes. Un altre encert. Lloc ben cuidat, net, preu raonable, acollidor amb tots els serveis mínims, i el vigilant Lórand molt atent i disposat a ajudar-te en qualsevol cosa.

Dia 4️⃣
Després de dormir tranquils i amb les piles ben carregades anem a una de les excursions que més ganes teníem.

La cova tallada.
Tenia apuntat com arribar però no ho vaig apuntar gaire bé i vam fer més kms dels que tocaven, però això ho vam aprofitar per saber on dormiriem aquella nit ( ens va encantar el lloc per pernoctar per la nit)

furgo-camper-alacant-valencia-nens

Vam deixar el cotxe al Cap de Sant Antoni a Dènia, a la platja de les Rotes però millor deixar el cotxe al restaurant Mera i t'estalvies un troç. Sort que duiem bocates, aigua i llanternes (per la cova).

També es pot fer desde Xàvia (Javea) però vaig llegir que és més llarg i difícil i
que fer-ho amb nens millor desde on ho vam fer nosaltres.

furgo-camper-alacant-valencia-nens

S'ha d'agafar el carrer Via Lactea i ja anireu trobant els cartells.Hi ha l'opció d'anar fins a la Torre del Gerro, però la vam descartar.

Les vistes i les cales que anireu trobant pel camí són increíbles. No pensava trobar-me aquests tipus de cales en terres valencianes. Hi havia llocs que em recordaven la Costa Brava. Una aigua transparent i unes cales paradisíaques.

L'esforç amb la calor que feia ha valgut la pena.

furgo-camper-alacant-valencia-nens

Quan arribes sembla que sigui un forat i ja està.

Com que jo havia vist fotografies, sabia que hi havia alguna cosa més però res a veure quan ho veus amb els teus propis ulls. Quan t'endinses a la cova és espectacular.

Al Nil al principi li va fer molta impressió el fet d'haver de passar per un tram on havies de passar quan les onades eren baixes.

furgo-camper-alacant-valencia-nens

Quan la Noa i jo ens vem endinssar a la cova i vam veure com era d'inmensa vam recular per convèncer el Nil de que no es podria perdre una maravella com aquella. No voliem de cap manera que s'ho perdés.

Al final el vam convèncer i no se'n va enpenedir, va flipar. La veritat és que impressiona veure una cova tan gran tot de cop i volta. Ens vam possar els banyadors i no duiem calçat per caminar per les pedres però això no ens va privar d'acostar-nos fins al mar 🌊

Els nens fins i tot es van banyar. Guardaré sempre un bon records d'aquesta cova. Ens va encantar a tots.

furgo-camper-alacant-valencia-nens

També s'hi pot accedir amb kayak, de fet ens vam trobar una gent que havien arribat així.

La tornada ja no es va fer tant dura perque al haver-nos refrescat una mica, va ser millor. Tot i així, com que estàvem molt acalorats, vam fer un vermut al restaurant l'Eriçó, on el pica-pica ens va sentar de conya.

Voliem probar una de les paelles per al dia següent però no va poder ser perquè ho teniem ple, però teníen molt bona pinta. Una altra vegada serà.

furgo-camper-alacant-valencia-nens

També ens fem una remullada i trobem un pop!

Dinem a la furgo i tarda volta per Dènia. Ens agrada molt més que Gandia.

Dènia és una població d'uns 40.000 habitants, i a l'estiu poden arribar a ser 200.000, per tant, molt turístic. La ciutat està situada a una bahía i , sobretot, destaca el castell el qual es veu desde cualqesevol punt i s'hi troba ubicat el Museu Arqueològic. Dir-vos que la pujadeta és important, sobretot per als que hi aneu en cotxet en ple estiu.

Nosaltres vam arribar fins la porta però no ens venia de gust pagar l'entrada. Això si, les vistes i els carrerons per on vam passar ens van encantar.

El castell era la fortalesa que presidia la ciutat de Dènia. En dies clars es pot veure fins i tot Eivissa.

furgo-camper-alacant-valencia-nens

El recinte està bastant ben conservat. Nosaltres primer ens vam endinsar pel refugi antiaeri de la guerra civil.
És un túnel picat a la Penya. Aquí s'amagaven els habitats de Dènia mentre queien les bombes que llançava l'aviació.

Vam començar a pujar cap al castell però l'accès estava tancat.

furgo-camper-alacant-valencia-nens

Per tant per accedir al castell si aneu a peu heu d'anar a la plaça de la Constitució i agafar les escales situades al costat de l'edifici de l'Ajuntament i seguir les indicacions fins al portal de la Vila. Arribareu al portal d'entrada situal al carrer San Francisco.

També hi ha un tren turístic però nosaltres no el vam veure.

Nit a les Rotes amb vistes espectaculars. Què més es pot demanar....

Esmorzar i seguim de ruta...

furgo-camper-alacant-valencia-nens

🗂️ ✍🏾  🚐 Aquí  us deixo un petit índex en cas que necessiteu consultar algun lloc en concret:

DIA 1 / 2

DELTA EBRE
PEÑÍSCOLA

DIA 3 / 4

ZOO AVENTURA
CULLERA
GANDIA
COVA TALLADA
DENIA

DIA 5 / 6

XAVIA
CALA MORAIG
CALA BARRACA

DIA 7 / 8

CALP
COVA CANELOBRE
CASTELL GUADALEST
FAR ALBIR

DIA 9 / 13

ALACANT
CAMPING LA MARINA

DARRERS DIES

ESGLESIA ORTODOXA
ALTEA
ALBUFERA
CAMBRILS
CAMPING ELS PRATS VILLAGE
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...