T'ajudo?

19/4/16

Tamarit Park Resort: escapada ràpida de cap de setmana !!!!

camping-tamarit-park-resort

Com a blogger de viatge, no deixo escapar un cap de setmana de bon temps per sortir a conèixer llocs nous.
Aquesta vegada li ha tocat el torn a Tamarit.

Desconeixia aquesta zona, tot i que el càmping ja el tenia a la llista de pendents i va ser una bona elecció.
La primera impressió del càmping va ser la d'un càmping ben cuidat i personal molt atent.

camping-tamarit-park-resort

Hi ha molta gent de manteniment i el personal de recepció i del bar de la platja són molt agradables.
Els lavabos també estaven nets i reformats.
En una de les zones del càmping hi havia lavabos adaptats pels més petits.

camping-tamarit-park-resort

Hi ha molta ombra amb moltíssimes palmeres i eucaliptus, entre d'altres, i la nostra parcel.la tenia un gran eucaliptus que donava un perfum molt agradable.

El primer dia va donar per poc perquè entre dinar, muntar la tenda i anar a comprar ja vam tenir el dia fet, això si, no ens vam perdre la magnífica posta de sol al castell de Tamarit.

Les parcel.les estan dividides entre medium (fins a 90m2) i large (fins a 120m2), preferent (a la vora del mar) i àrea platinum. Nosaltres teníem la parcel.la a preferent i mèdium i la veritat és que vam estar molt bé. Mai havíem dormit tant a prop del mar!
Dels bungalous no us en puc parlar però donant una volta pel càmping vam observar que hi havien de tot tipus i tots teníem molt bona pinta.

Al dia següent ens vam aixecar ben aviat i els nens a les 9 del matí ja jugaven a la platja. Aquesta és l'aventatge d'estar en una parcel.la tant a prop del mar.

camping-tamarit-park-resort

Hi ha parcel.les que tenen una porteta privada per sortir directament a la platja, tot un luxe!

El dissabte va donar per molt. Vam agafar les bicicletes i vam agafar el camí de Ronda i pedalant vam arrivar a la Desembocadura del Gaià.

Com que es fa molt ràpid amb bici, vam anar cap a Altafulla fins al mirador i vam tornar al càmping perquè la calor començava a apretar i vam deixar l'Espai Natural del riu Gaià per la tarda.

Una remullada a la piscina!

Els parcs infantils també estan molt bé, hi ha repartits per tot al càmping i no cal dir que els nens encantats!

camping-tamarit-park-resort

Com he dit, a la tarda va tocar l'Espai Natural del riu Gaià:

L'itinerari de la desembocadura del Gaià és una ruta ideal per fer amb nens ja que és molt planera i està ben senyalitzada. La podeu fer a peu o en bicicleta.
Un cop heu creuat la desembocadura, seguiu el riu per un passeig adaptat per a persones discapacitades e invidents (amb plafons adaptats al sistema Braille) on proposen activitats com ara escoltar les granotes i els ocells, olorar les plantes....

camping-tamarit-park-resort

Mentre dura el recorregut  hi ha informació del que et vas trobant. És un itinerari circular que us permetrà conèixer la platja d'Altafulla, les seves dunes i la desembocadura del riu Gaià.

Un cop hem acabat el camí, a mà esquerra trobarem l'Hort de la Sínia amb diferents projectes relacionats amb el medi i la sostenibilitat. Nosaltres no hi vam entrar ja que estava tancat però he llegit bons comentaris.

Trobareu molta més informació de la ruta a la web de Natura Local i a Totnens

camping-tamarit-park-resort

Com podeu veure es pot fer perfectament amb bicicleta i hi ha cartells indicatius per anar llegint i anar fent paradetes.

I per la tarda, res millor que prendre alguna coseta al bar del càmping amb unes vistes inmillorables

I si esteu més dies segur que tindreu temps de fer servir tot el munt d'instal.lacions que disposen:
pàdel, tennis, gimnàs, camp de fútbol, mini-golf...

Al dia següent tocava recollir tenda però al ser tant matiners vam tenir temps de de fer un tros de camí de Ronda aquesta vegada fins a La Mora, aquesta sortideta per això no es pot fer en bicicleta, s'ha de fer caminant, però per les vistes recomano fer-la.
El castell no el vam poder visitar perquè un dia hi havia un casament i l'altre quan vam arribar (12h) ja tancaven, per tant informeu-vos abans dels horaris i actes que s'hi fan per no quedar-vos sense visitar-ho.

I això és tot d'un cap de setmana curt a Tamarit. Si hi esteu més dies molt millor, però ben aprofitat es poden fer moltes coses i trencar la rutina de cada dia, i una nova experiència per als nens!

Ens veiem!!!!!!

Podeu fer la reserva del càmping aquí:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...